Професійна заміна зчеплення ДСГ 7
На деяких автомобілях, які випускає концерн Volkswagen, встановлені роботизовані коробки перемикання передач, що мають подвійне сухе або мокре зчеплення. Коли зношування цього елемента стає значним, це призводить до безперервної роботи насоса мехатроніка. В результаті перегрівається електроніка та плавиться ізоляційна оболонка контактів, КПП перестає реагувати на перемикання. У такому випадку знадобиться ремонт мехатроніка DSG 7 в автосервісі. З подібними проблемами можуть зіткнутися власники авто з трансмісією такого типу:
- Volkswagen – Golf, Passat, Caddy, Transporter;
- Skoda – Octavia, Superb, Fabia;
- Seat – Ibiza, Altea, Leon;
- Audi – ТТ, Q3, А3.
Машини з такою конструкцією коробки надійні, швидкість перемикається досить легко, технічне обслуговування має прийнятну вартість. Наприклад, ціна заміни зчеплення ДГС 7 можна порівняти з ремонтом вузла на машині з механікою.
Ознаки необхідності заміни мехатроніка DSG 7
На те, що потрібна заміна зчеплення на DSG 7 можуть вказувати характерні ознаки. До них належить:
- Постійні або змінні звуки металевого характеру – стукіт, скрегіт. Незважаючи на те, що багато дилерів вважають це нормальним явищем, краще перестрахуватися та звернутися за професійною допомогою. Тим більше, що у нас комп’ютерна діагностика займає лише 30 хвилин.
- Вібрування та ривки при підвищенні швидкості, що вказують на підвищене навантаження на АКПП. Вібрація з’являється під час розгону на другій швидкості та триває до двох секунд.
- Коробка передач переходить в аварійний режим під час запуску двигуна або під час їзди. Якщо проблема виникла у дорозі, на деякий час усунути її можна, якщо вимкнути та включити запалення. Але вона періодично проявлятиметься, тому краще відправитися в сервіс.
- Поштовхи при роботі двигуна на невисоких оборотах – 1300 об. / хвилину, та набір швидкості. Уповільнення також супроводжується поштовхами.
- Клацання під час розгону, особливо чутно під час руху в пробці. Часто передує ривкам і смиканню.
- Пробуксування під час їзди, погіршення динаміки при розгоні. Якщо при підвищенні обертів погано набирається швидкість, можливо, протікає масло або механізм досяг значного зносу.
За таких неполадок знадобиться відновлення зчеплення DSG7 або встановлення нових комплектуючих. Перед цим обов’язково встановлюється причина несправності. До найпоширеніших належить:
- Зношеність багатодискової муфти. Цей компонент має невеликий робочий ресурс. Коли стан стає критичним, трансмісія може перейти в аварійний режим. Перевірити стан системи можна шляхом параметричної діагностики та розшифровки кодів помилок, що збереглися в електронному блоці керування.
- Вихід із ладу електромагнітних клапанів. Соленоїди керуються мехатронним блоком та забезпечують регулювання тиску в різних точках КПП. Це відбувається шляхом відкривання та закривання каналів у гідроконтурі. Під впливом навантажень клапани виходять із ладу. Такі збої не виявляються штатними системами, проблеми усуваються шляхом встановлення нових соленоїдів.
- Збої у мехатронному модулі. Відбуваються внаслідок перегріву чи помилок програмного характеру. У такому разі ціна ремонту мехатроніка ДСГ 7 залежить від можливості його відновлення чи необхідності встановлення нового агрегату.
Заміна зчеплення DSG7 на СТО Елькарс у Харкові
Автосервіс преміум-класу надає послуги комп’ютерної діагностики та ремонту автомобілів з роботизованими КПП. Процедура та вартість заміни зчеплення на ДСГ 7 можуть різнитися у різних марок та моделей. Тому у вигляді прикладу розглянемо, як це робиться на Passat 6. Роботи проводяться в такій послідовності:
- Для демонтажу КП у верхній частині знімається кожух, фільтр, стартер із батареєю. Від’єднується селекторний трос, роз’єм мехатронного модуля, відкручуються болтові кріплення.
- У нижній частині демонтується шумоізоляція, підкрилки, кронштейни та інші елементи, що утримують коробку та двигун.
- Двигун підвішується на траверсі.
- Після демонтажу коробки витягується кошик, підшипник, важелі.
- Монтаж та складання виконуються у зворотній послідовності.
У процесі роботи виконуються розрахунки, регулюються зазори між дисками та підшипниками.
Щоб поміняти несправний механізм, потрібно демонтувати багато компонентів, тому в ціну заміни зчеплення ДСГ 7 включаються демонтажні роботи. На виконані роботи надається офіційна гарантія. Процедура займає загалом один робочий день.
Записатися на обслуговування можна телефоном або шляхом оформлення онлайн-заявки. Персональний менеджер підбере зручний час і контролюватиме процес. Якщо автомобіль надійде до майстрів зранку, то ввечері його можна забрати.
Завдяки наявності оригінальних комплектуючих та деталей до різних марок та моделей, обслуговування здійснюється без затримки. На цей час можна замовити безкоштовний трансфер містом. Ми чекаємо на клієнтів кожен день, крім вихідних. Додаткову інформацію можна отримати за телефоном.