Промивання форсунок
Якщо в двигун надходить недостатній об’єм повітряно-паливної суміші, причиною може бути засмічення впорскувача. У такій ситуації допоможе чищення інжектора, яке можна провести у нашому автосервісі. У нас застосовуються різні програми видалення забруднень, а також за допомогою сучасного діагностичного обладнання ми перевіряємо спрямованість розпилення, герметичність та продуктивність.
Визначити, що інжектор засмітився і його слід очистити можна за такими характерними симптомами:
- Проблеми із запуском мотора – він запускається з паузою, обороти вирівнюються не відразу, а плавно, з нижніх до верхніх. Досить складно завести автомобіль узимку.
- При розгоні відбувається детонація, що виникає внаслідок підвищення температури в камері.
- Падіння потужності та погіршення динаміки під час нарощування швидкості.
- Нестійкість на холостих оборотах.
- Знижується якість паливно-повітряної суміші, що є причиною підвищеної витрати.
- Якщо різко натиснути на педаль газу, можуть спостерігатися провали.
- Швидко зношується датчик кисню.
- Горить лампочка Check Engine.
Професійне обстеження в нашому автоцентрі дозволить отримати достовірну інформацію про стан усіх вузлів, систем і агрегатів. Подивитися вартість діагностики форсунок можна у нашому прайсі або уточнити у менеджерів.
Поширеною причиною засмічення є використання ПММ низької якості, вміст у них важких фракцій. Найбільш інтенсивно відкладення накопичуються після зупинки двигуна. У цей момент нагрівається корпус впорскувального елемента, легкі частинки випаровуються, а важкі – осідають.
Вирішити проблему можна, якщо почистити форсунки інжектора у сервісному центрі. Для цього передбачено дві технології:
- Без зняття. Комплексне промивання проводять на стендовому комплексі із застосуванням промивної рідини. При цьому очищають рампу палива, клапани, камеру згоряння, інші складові частини. Сеанс триває приблизно 1,5 години.
- Зі зняттям. Засмічені деталі знімають із рампи, проводиться їх обстеження для дефектації та визначення ступеня забруднення кожної одиниці. Після цього їх поміщають у ванну з розчином, що очищає, де під впливом ультразвуку видаляються відкладення. Після чого встановлюють на стенд, що промиває. Результат перевіряють тестуванням. Такий метод займає дві години, що показує високу ефективність. У деяких випадках може знадобитися заміна несправної запчастини, яку можна встановити за результатами обстеження.
Як правило, ціна чищення форсунок залежить від методу, що застосовується. За бажанням клієнт може бути при оцінці їхнього стану та працездатності. Процедура показує, як відбувається впорскування.
Чистка форсунок у системах безпосереднього впорскування (FSI, TSI, TFSI, GDI та інших)
Основні компоненти у системах FSI, TSI, TFSI, GDI відрізняються від класики за такими ознаками:
- показником робочого тиску в рампі;
- частотою упорскування;
- опіру обмоток;
- керівним сигналам, що надходять від ЕБУ.
При очищенні ключова складність полягала у параметрах сигналу. Старі технічні засоби не могли створювати необхідний сигнал, тому така дія часто призводила до пошкодження та виходу з ладу комплектуючих.
Наразі така проблема повністю усунута. На нашій СТО у Харкові чистка форсунок проводиться на високотехнологічному стенді останнього покоління, що дозволяє ефективно видаляти нагар та відкладення з компонентів систем FSI, TSI, TFSI, GDI та інших. Принцип функціонування обладнання ґрунтується на явищі гідрокавітації. За допомогою миючого засобу не просто обробляють забруднені поверхні, коливання голки створюють повітряні бульбашки, які відшаровують складні відкладення.
Застосування такої технології гарантує високу якість і унеможливлює пошкодження, які можуть виникати внаслідок впливу неправильного сигналу. Обладнання забезпечує контроль електромеханічних показників протягом сеансу. З його допомогою можна перевірити в динаміці. Дізнатись ціну промивання інжекторів можна в нашому прайс-листі.
Ультразвукове чищення форсунок
Якщо потрібно ультразвукове чищення бензинових форсунок у Харкові, його можна зробити у нашому автоцентрі. На сьогоднішній день ця технологія є найбільш ефективною, оскільки дозволяє видаляти навіть найстійкіші та найскладніші забруднення, які неможливо усунути іншими способами.
Разом з очищенням проводиться і діагностична перевірка герметичності, продуктивності та геометрії упорскування – до обробки та після її проведення. Також застосовуються спецзасоби поетапного відновлення коректного функціонування насоса подачі палива.
УЗ-обробка виконується у такому порядку:
- Демонтаж, оцінка стану кілець та фільтрів. У більшості випадків їх замінюють на нові. Огляд електричних контактів на наявність пошкоджень, корозії та бруду. При необхідності їх зачищають.
- Перевірка герметичності. На стенді моделюється впорскування рідини на закриту деталь. Відсутність дефектів підтверджується, якщо протягом 60 секунд не протікає.
- Оцінка геометрії бензинового струменя. Для цього на деталь у відкритому стані подають рідкий перевірочний засіб. Струмень, розпорошуючись, має максимально нагадувати правильний конус. Якщо все працює стабільно, бензин якісно поєднується з повітрям, і така повітряно-паливна суміш добре згорає. Якщо сопло забите нагаром, паливо ллється рівним потоком і не розпорошується. Це призводить до перевитрати бензину, збільшення вібрацій та утворення нашарування на поверхні циліндрів.
- Тест на продуктивність. Під кожну одиницю встановлюють ємності зі шкалою і подають пальне за різних режимів роботи авто – холостий хід, середні, високі обороти. Через п’ять хвилин оцінюють продуктивність за рівнем рідкої речовини у колбах.
- УЗ чищення. Пристрої нумерують з урахуванням послідовності розміщення під час перевірки, оскільки після обробки проводиться повторне тестування. Поміщають у ванну на спеціальну підставку, щоб контакти знаходилися над рівнем рідини. До контактів приєднують дроти, якими передаються імпульси, що відкривають клапан для кращої обробки. Процес займає приблизно 25 хвилин.
- Контрольна тест-перевірка. Щоб оцінити ефект, комплектуючі розміщують на стенді та повторно досліджують. Якщо результат не отримано, цикл повторюють.
Записатися на УЗ чищення дизельних форсунок та бензинових можна онлайн. Наш автосервіс знаходиться в центрі Харкова та надає широкий спектр послуг – від комп’ютерної діагностики до сезонного обслуговування та ремонту будь-якого виду та складності.
Обслуговування паливної системи
Для стабільної роботи двигуна рекомендується не тільки чистити компоненти, що впорскують, а промивати всі складові подачі палива – магістралі, бак. Така процедура обов’язково буде потрібна, якщо в авто заливався низькоякісний або невідповідний бензин. Періодичного огляду підлягає сітка насоса. Він виконує функції фільтра грубої очистки і затримує маслянисті включення.
У разі засмічення сітки насос отримує недостатню кількість пального, що призводить до зниження тиску в магістралях. Сітку, що засмітилася, можна промити, але, краще, замінити її на нову.
У процесі експлуатації засмічується і дросельна заслінка, клапан холостого ходу. Тому їх також потрібно чистити разом із іншими складовими. Під час підготовки слід їх оглянути, відремонтувати, видалити нашарування. Перевіряється та очищається датчик у впускному колекторі, замінюються кільця ущільнювачів.
Частота промивання безпосередньо залежить від фактичних показників ПММ. При використанні низькоякісного пального засмічення відбувається після 10000 км пробігу. Ми рекомендуємо проводити профілактичне промивання через кожні 20 – 30 тисяч кілометрів, навіть якщо агрегат легко заводиться, стабільно працює та добре розганяється. Регулярна профілактика дозволяє підтримувати компоненти у працездатному стані, продовжує термін їх експлуатації, дозволяє протягом тривалого часу обходитися без ремонту та заміни комплектуючих.