Дефекти в роботі гальмівної системи автомобіля часто непомітні і водії не поспішають робити ремонт гальмівної системи, хоч усвідомлюють, що це необхідно. Людина звикає, що гальмівний шлях став довшим або машина не така податлива в керуванні, як раніше. Поступово непомітна несправність переростає на серйозну проблему, підвищується ймовірність аварії на дорозі. Рекомендується регулярно проводити огляд цієї частини автомобіля.
Ремонт гальмівної системи в автосервісі Елькарс
Автомобіль оснащений системою гальмування, яка складається із трьох частин: основної, допоміжної, стоянкової. Під час планового огляду на СТО Елькарс діагностуються усі перелічені механізми та деталі.
Комплекс робіт включає огляд:
- запчастини, що зносилися (диски, колодки, барабани);
- шлангів, гальмівних трубок;
- огляд гальмівних супортів;
- стоянкового гальма.
До уваги беруться усі механізми гальмування транспортного засобу. У центрі Елькарс процедура займає від 15 хвилин до години. Все залежить від того, наскільки часто проводиться повний огляд та експлуатується автомобіль.
Є ряд ознак, за ними одразу зрозуміло – з машиною щось не так. Якщо на борту стоїть потужний комп’ютер із купою датчиків, він покаже інформацію про несправність і її можна буде швидко усунути у сервісі. Якщо такого БК немає або автоматика не змогла визначити поломку, можна самостійно здогадатися про проблему.
Коли робити ремонт гальмівної системи (симптоми):
- Під час різкого гальмування транспортний засіб відводить убік, він не уповільнює хід за прямою траєкторією.
- Чути скрегіт, сильний скрип, коли авто зупиняється або пригальмовує.
- Педаль гальма стала гірше працювати – немає плавності при натисканні, вона довго повертається на колишнє місце.
- Ручник погано тримає або взагалі не фіксує машину навіть на рівній поверхні.
На СТО ремонт гальмівної системи провадиться на професійному технічному обладнанні. Наші співробітники – досвідчені майстри, які дають гарантію на всі види виконаних робіт.
Етапи виконання діагностики та ремонту гальмівної системи
На СТО Елькарс такий огляд транспорту поділяється на дві частини – візуальне визначення несправностей та заміна всіх знайдених проблем. Спочатку ми проводимо діагностику гальмівної системи автомобіля:
- перевіряється її цілісність та герметичність;
- доливається гальмівна рідина за наявності малої кількості;
- тестується вакуумний підсилювач гальма та ручник.
Тобто спочатку майстер перевіряє механізми без розбору. Це допоможе швидше визначити де локалізовано поломку. Потім він приступає до ремонтної частини:
- заміна колодок, дисків, шлангів;
- проточування дисків;
- ремонт супортів.
Останнім етапом стає тестування чи перевірочний заїзд. Майстер разом із власником перевіряє якість гальмування за різної швидкості, а також наскільки добре транспорт фіксується ручником на рівній дорозі або на гірці. Ціна ремонту гальмівної системи та термін виконання в сервісі Елькарс вас неодмінно порадують, ми працюємо швидко і точно.
Усунення скрипів та вібрацій при гальмуванні
Неприємний скрип – із цим стикався майже кожен автовласник. Рідше трапляється проблема вібрації при зупинці авто. Але в обох випадках це вказує на несправність того чи іншого механізму чи деталі. Намагатись провести самостійний ремонт, не маючи досвіду, а керуючись порадами з інтернету, категорично не рекомендується. Пам’ятайте, гальма – це ваша безпека на дорозі.
Вібрація, її усунення:
- Диск встановлено неправильно по відношенню до супорта або маточини. Перевіряється наявність іржі та бруду всередині механізму. Ступиця перевіряється на наявність викривлень, а диск – на правильність установки. Також оглядаються кріпильні болти.
- Збільшення температури та перегрівання диска. Він погано контактує з колодкою, і це викликає вібрації. Виявляється причина перегріву, а потім усувається ремонтом або заміною запчастин.
- Диск не має рівномірної товщини. Колодка за рахунок цього погано стикається з його поверхнею, що викликає коливання. Перевіряється вся система, причиною нерівномірного зношування деталі можуть бути різні фактори.
Ви самі можете перевірити ступінь зношування диска та колодок. Для цього потрібно сильно вивернути кермо в будь-який бік і заглянути в зазор, що утворився. За допомогою ліхтарика можна побачити всі нерівності та потертості на поверхні автозапчастин. У будь-якому випадку варто звернутись до професійних майстрів, а не намагатися розібратися у всьому самостійно.
Скрипи, їх усунення:
- Чути свист навіть під час їзди. Це вказує на стирання колодки та необхідність її заміни.
- Скриплять нові колодки. Їм потрібно притертися з іншими елементами механізму, це триває близько тижня. Якщо свист не припиняється, варто звернутися на СТО.
- Вереск чути кожного разу при гальмуванні. Якась запчастина стерлася, деформувалася або встановлена неправильно.
- Автомобіль заїхав у болото чи бруд, після чого з’явився скрегіт. між колодкою та диском потрапив бруд, він заважає контакту деталей. Забруднення потрібно почистити, робити це слід у сервісі.
- Нерівномірне зношування гальмівного диска. На краю гальмівного диска утворюється борт, який при зіткненні з колодкою створює скрип. Усувається за допомогою проточки гальмівного диска або заміни.
Якщо вас цікавить якісний ремонт гальм, ціна у нашому автосервісі починається від 300 гривень. Ми пропонуємо послуги high класу, тому ви витратите мінімум часу на очікування, а ваше авто поверне свої первісні ходові характеристики.
Вартість ремонту гальмівної системи в компанії Елькарс
У нашому прайсі ціна на багато послуг вказана на сайті. Вартість безпосередньо залежить від кількох факторів:
- Які запчастини вибере клієнт. Ми пропонуємо лише оригінальні деталі, які розраховані на великий термін експлуатації.
- Наскільки зношені розхідники. Деякі водії постійно відкладають проблему з транспортом “на потім”, тим самим ускладнюючи його стан.
Ми рекомендуємо робити комплексний огляд. Буває так, що водій приїжджає на СТО з однією проблемою, а під час ремонту з’ясовується, що авто важко кероване, не заводиться з першого разу чи споживає багато палива. Тож не пошкодуйте часу на повне обслуговування на СТО Елькарс!