З якого ви міста?

КиївХарків
  • Пн - Пт 9.00 - 18.00 | Сб 9.00 - 14.00
  • м. Харьков, ул. Шатілова дача 4
  • (073) 331-34-34

razval-shozhdeniye

Регулювання розвал-сходження у Харкові

Інші послуги Elcars автосервісу

Назва послугиЦіна
Розвал-сходженнявід 780 грн

Онлайн запис на сервіс

Кожен автомобіль періодично потребує регулювання установки коліс. Це відбувається з різних причин. Зазвичай така процедура потрібна після великого пробігу. Але якщо автовласник зауважує, що його авто тягне вбік, кермо «дивиться» убік при їзді по прямій, значить настав час відрегулювати розвал-сходження. Причини різні: від їзди поганими дорогами до неправильно відкоригованих кутів установки коліс (КУК). Щоб уникнути проблем при керуванні, варто зробити діагностику та провести необхідні маніпуляції.

Автосервіс Elcars пропонує широкий спектр послуг із преміальною якістю виконання. Харків'яни та гості міста можуть скористатися послугами професіоналів з багаторічним досвідом роботи, якісним сервісом та «довічною» гарантією на виконані роботи.

Регулювання розвал-сходження за допомогою 3D-стенду

У великому списку послуг, що надаються автосервісом Elcars, є регулювання схід-розвалу із застосуванням 3D-технологій. Такий стенд швидко, точно та у зручній формі надає всі необхідні дані.

Одним із елементів такої перевірки є оптичні мішені, завдяки яким відеокамери зчитують інформацію про положення коліс. Далі проміри аналізуються комп'ютером, і на екрані дисплея з'являються кінцеві параметри. Клієнтам СТО довго чекати не доведеться: діагностування проводять на 3D-стенді Hunter моделі 2019 року, у максимальній комплектації. Сучасний 3D-стенд на СТО проходить регулярне регламентне калібрування, забезпечуючи бездоганний результат процедури КУК.

Звернувшись до Elcars за регулюванням, автовласник отримує:

  • максимальна достовірність даних;
  • швидкість виконання робіт;
  • точність коригування кутів;
  • наглядну демонстрацію.

Комплексна послуга займає близько півгодини (20-40 хвилин). Після закінчення, кожному клієнту вручають роздруківку зі свідченнями та наряд-замовлення. Залежно від конструкції машини, якій потрібне регулювання розвалу-сходження коліс, вартість варіюється в межах 500-600 грн., тому точну ціну краще дізнатися у менеджера автосервісу.

Але приємний бонус чекає на всіх замовників послуги з регулювання схід-розвалу: перевірка кутів розвал-сходження їм обійдеться в 1 грн.

Що таке розвал-сходження автомобіля?

Терміном схід-розвал позначають положення (кут) установки коліс транспортного засобу щодо один одного та дорожнього полотна. Від правильності цього розташування залежить стійкість машини на дорозі, її керованість, зчеплюваність з дорожнім покриттям, зношування шин, витрата пального, а також безпека водіння. Регулювання розвалу-сходження - це процес встановлення правильного кута. Для цього необхідно провести точну діагностику, щоб отримати точну інформацію про коректне положення коліс. Тому для визначення кута потрібне спеціальне обладнання, зване стендом.

Значення розвалу вимірюється у градусах нахилу колеса. Коли його верх звернений назовні – показник позитивний, а якщо до центру – негативний. Більшість автомашин мають позитивний розвал, завдяки чому навантажений автомобіль вирівнює колеса щодо дороги. Іноді моделі бізнесових та люкс-категорій випускаються із розвалом задніх коліс, а спорткари ще й із негативним. Це забезпечує відмінну стійкість на високих швидкостях.

Сход визначається за різницею відстаней передньої та задньої кромки покришок по горизонталі, у градусному еквіваленті або міліметрах. Повна паралельність означає нульовий показник параметра схід. Позитивний типовий для передніх коліс машин із заднім приводом. Негативний - характерний для передньопривідних.

Чому порушується розвал-сходження

Колесо може змінити кут установки під час експлуатації машини. Причин може бути кілька. Найчастіша - зношеність деталей ходової частини (наприклад, усадка пружин підвіски). Втома металу лонжеронів та інших несучих частин кузова також стає причиною розрегулювання. Схід-розвал може бути порушений, внаслідок:

  • проведення ремонту рульового управління або підвіски;
  • кузовні роботи;
  • заміни шин за сезоном;
  • зносу покришок;
  • великий пробіг;
  • їзди поганими дорогами;
  • природне старіння автомобіля, зміни кліренсу;
  • складання накопичених мікрозазорів у шарнірних з'єднаннях підвіски;
  • зміни геометрії кузова;
  • влучення в аварійну ситуацію.

За будь-якої підозри на порушення діагностики розвал-сходження не завадить. Ігнорувати це просто небезпечно. Будь-який відповідальний автовласник знає, що така несправність легко призводить до сумних наслідків. Неправильний сход-розвал це:

  • суттєве погіршення керованості автомобіля;
  • постійне коригування руху (підрулювання);
  • зниження курсової стійкості автомобіля;
  • запізніла реакція на команди, туге кермо;
  • схильність до перекидань та заносів.

У критичних випадках порушення схід-розвалу машина змінює напрямок руху при гальмуванні або зупинці, а також стає схильною до занесення. Управляти таким транспортним засобом некомфортно та небезпечно. За «сухими» словами зведення ДТП «не впорався з керуванням», найчастіше стоїть невідрегульований розвал-сходження.

Як відбувається регулювання розвалу сходження?

Послуга регулювання схід-розвалу включає перевірку трьох параметрів. Крім розвалу (кут торкання покришки з дорожнім полотном) та сходження (кут між курсом руху машини та напрямком колеса), доцільно відкоригувати і третій елемент налаштування – кастор. Його значення показує величину кута поздовжнього нахилу колеса. Від нього залежить стійкість авто та здатність керма самостійно повертатися в центральне положення.

Без спеціального обладнання такі виміри та регулювання коректно зробити неможливо. Існує кілька варіантів цих пристосувань: оптомеханічні, лазерні та сучасніші - стенди комп'ютерної діагностики. На відміну від перших двох варіантів обробка даних за допомогою комп'ютера проводиться автоматично і дозволяє отримати максимальну точність вимірювань.

В принципі, на будь-якому стенді розвал-сходження можна зробити однаково незадовільним. Тут все повністю залежить від кваліфікації та досвіду майстра, а також правильного обслуговування обладнання. Перевірка на невідкалібрований пристрій зведе до нуля його технологічність. Тому, щоб якісно відрегулювати розвал сходження в Харкові, варто звернутися на СТО преміум класу Елькарс, та отримати професійне обслуговування та бездоганний сервіс.

Коли потрібно робити розвал сходження і як часто?

Регулярно перевіряти свій автотранспорт на відповідність кутів установки коліс рекомендованим значенням потрібно з багатьох причин. Компанії-автовиробники рекомендують проводити виміри на кожному ТО (двічі на рік або кожні 10-15 тис. км пробігу). Крім того, перевірка необхідна у випадках, коли:

  • проведено ремонтні роботи особливо, із заміною несучих комплектуючих;
  • автомобіль став «нишпорити», гірше слухатися керма;
  • змінився дорожній просвіт (кліренс);
  • машину веде убік;
  • кермо стало «тугим»;
  • колесо потрапило у вибоїну з пошкодженням диска;
  • помічено прискорене зношування покришок;
  • кермо не повертається при виході з повороту (порушено кастор);
  • ухвалено рішення купити вживане авто;
  • придбано новий автомобіль;
  • при прямолінійному русі порушено положення керма;
  • різні лівий та правий радіус розвороту авто;
  • колеса зачіпають арку при вивернутому до упору кермі;
  • змінюється сезонна гума.

Професіонали Elcars швидко та якісно проведуть регулювання розвалу сходження коліс, а ціна самої діагностики при цьому буде суто символічною.

Виконання послуги в автосервісі Elcars

Автосервіс укомплектований сучасним обладнанням, на якому працюють найкращі фахівці у Харкові. Команда професіоналів Елькарс постійно вдосконалює свою майстерність та виконує по 6-10 розвалів на день. Тому така послуга як коригування КУК буде виконана в найкоротші терміни з максимальною ретельністю.

В результаті:

  • машина краще слухається керма;
  • знижується ризик занесення;
  • поліпшується зчеплення з дорогою;
  • повільніше і рівномірніше зношується гума;
  • продовжується ресурс сальників, пальців кермових тяг;
  • підвищується курсова стійкість;
  • заощаджується пальне.

Все це забезпечує безпеку в дорозі, знижує стомлюваність водія та підвищує комфортність водіння.