З якого ви міста?

КиївХарків
  • Пн - Пт 9.00 - 18.00 | Сб 9.00 - 14.00
  • м. Харьков, ул. Шатілова дача 4
  • (073) 331-34-34

Ремонт и диагностика АКПП (автоматической коробки передач) в Харькове

Ремонт та діагностика АКПП (автоматичної коробки передач) у Харкові

Ремонт КПП

Назва послуги Ціна
Заміна мастила коробки передач отвід 650 грн
Зняття та встановлення коробки передач отвід 1300 грн
Ремонт коробки передач отвід 3250 грн

Інші послуги Elcars автосервіса

Автоматична КП використовується у 80 % транспортних засобів, випущених у всьому світі. Вона спрощує управління, а для новачка це зовсім незамінна річ. З АКПП не доводиться відволікатися від дороги, немає потреби потрапляти в пази перемикання швидкостей. Але за цією простотою ховається складний механізм, що складається із понад 1000 складних елементів. Будь-який може зламатися при неправильному обігу. Проте при регулярному проходженні техогляду АКП здатна прослужити до 300 000 кілометрів пробігу.

З описаних вище причин довіряти цей складний агрегат варто виключно професіоналам. У сервісі Елькарс:

  • є необхідне обладнання для діагностики та ремонту;
  • наші співробітники розуміються на конструкційних особливостях різних марок машин;
  • огляд та ремонтні роботи проводяться за допомогою комп’ютерних програм, різних приладів, ручним методом.

Ознаки неполадок в АКПП

Зрозуміти, що потрібен ремонт автоматичної коробки передач, можна за трьома симптомами:

  1. Неправильна робота АКПП, пізнє перемикання, зависання обертів ДВЗ при перемиканні, удари при перемиканні передач.
  2. Гідроблок. Дефекти в цьому механізмі виражаються у вигляді вібрацій, поштовхів, нетипового скреготу та тріску.
  3. Витік ATF. Відбувається це через ущільнювачі, що лопнули, які рідко перевіряють на рядових СТО.

Також під час керування можуть пропадати передачі, у найкритичніших моментах АКПП перестає працювати взагалі, подальше керування машиною неможливе і вона зупиняється.

Розумний бортовий комп’ютер сам знаходить поломку та повідомляє про це власника. На панелі приладів з’являється відповідне повідомлення або індикатор. Щоб уникнути передчасного виходу з експлуатації цієї системи, варто знати, що призводить до поломок:

  1. Водій любить полихачить. За рахунок цього відбувається сильне навантаження на коробку, що призводить до необхідності ремонту АКПП. Винятком є ​​автомобілі, призначені для гонок, швидкісної їзди або складних маневрів.
  2. В умовах дуже низьких температур водій не прогрів двигун автомобіля після запуску та почав рух.
  3. Ігнорування рекомендованих виробником термінів технічного обслуговування, невчасна заміна запчастин, технічної рідини.
  4. Приховані наслідки ДТП.

Мінімальний відсоток поломок становить заводський брак. І навпаки, найчастіше причина криється в банальному зношуванні деталей або їх несвоєчасній заміні. Деякі автолюбителі надто пізно звертаються до СТО, що тільки посилює можливі поломки.

Діагностика АКПП у Харкові

Своєчасне виявлення несправностей допоможе помітно заощадити надалі. Тому спочатку на СТО Елькарс проводять первинну діагностику. Вона допоможе локалізувати проблему, визначити рівень її складності, зносу запчастин.

Етапи діагностики:

  1. За допомогою комп’ютера. Спеціальне програмне забезпечення допоможе визначити стан вузлів та механізмів без необхідності ручного втручання. Для цього наш майстер підключається до бортового комп’ютера та переглядає всю інформацію, зібрану там. БК реєструє помилки та черговість їх виникнення. Потім до блоку управління та трансмісії підключається дилерський сканер, він зчитує показання з датчиків у машині та порівнює їх із допустимими. Але це лише початок роботи. У сервісі водієві також пропонують провести механічну перевірку для виявлення помилок, які комп’ютер не виявив. Причиною можуть стати ті ж самі датчики, які неправильно передавали сигнал.
  2. Візуальний огляд та тестування. Майстер оглядає зовнішню частину коробки, потім перевіряє справність перемикача швидкостей у різних режимах, “прослуховує” авто (шум, нехарактерний гул та інше).

Цей етап необхідний визначення фронту работ. Приступати відразу до усунення несправності “за словами автовласника” не можна. Причинами поломки можуть бути інші механізми в машині, які вийшли з ладу і завдали шкоди коробці. Діагностика АКПП у Харкові займає від 1 до 3 годин, залежно від марки та року випуску транспортного засобу. Чим новіша модель, тим складнішим у ній може бути механізм.

Перший варіант МКПП з’явився ще в 1930 році, але свої нинішні функціональні можливості і зовнішній вигляд вона отримала лише в 1980. Зі зростанням вимог до автомобіля, його можливостей, економічності та простоті керування змінювалася і коробка. Сьогодні виробники випускають транспортні засоби з різними типами АКП, але найпоширенішими стали варіаторна, роботизована та DSG.

Ремонт варіаторних АКПП у СТО Елькарс

Варіатор вважається найкомфортнішим варіантом із існуючих. Швидкості перемикаються плавно, немає ривків та вібрації. Комп’ютер сам підбирає кількість обертів двигуна, виходячи з інтенсивності руху. Але варіатор примхливий і вимагає дбайливого відношення.

Ознаки проблем із варіатором:

  • авто пробуксовує на старті;
  • з’явився гул, постукування;
  • слабка тяга;
  • тахометр показує неправильне значення.

Причиною може стати вихід з ладу електронної частини управління. За допомогою комп’ютера ця проблема швидко усувається без необхідності проводити комплексний аналіз системи. Несвоєчасна заміна масла, його низька якість або агресивний стиль водіння цілком здатні пошкодити механічну частину.

Огляд та подальші ремонтні роботи варіатора відбуваються так:

  1. За допомогою програмного забезпечення зчитуються коди помилок, які виявив БК після самодіагностики.
  2. Перевірка якості та кількості технічних рідин.
  3. Тестування автомобіля “наживо”, тобто перевірка механізму при включеному двигуні.
  4. Далі починається ручний розбір агрегату. Перевіряється стан сальників колінвала та ланцюга.
  5. Оглядається система охолодження.
  6. Проводиться промивання та чищення вузлів – радіатора, масляного насоса, плити керування.
  7. Проводиться заміна соленоїдів, фрикціонів, фільтрів.

Ремонт АКПП у Харкові відбувається у присутності автовласника і лише за його згодою на всі етапи роботи – розбирання, встановлення нових запчастин.

Ремонт РКПП (роботизованих коробок передач)

Трансмісією автомобіля керує робот, він же віддає команди всім системам керування, приймає рішення щодо режиму водіння та інше. Поїздка з РКПП перетворюється на захоплюючу подорож, де від водія тільки потрібна увага на дорогу. Несправності виражаються так:

  • передачі перемикаються ривками, з’являються пробуксовки та поштовхи;
  • КП мимоволі включає “Аварійний режим”;
  • автомобіль уповільнює хід під час руху або відбувається різкий старт з місця.

Причинами можуть бути знос зчеплення, актуатора або маховика. Також “робот” реагує на інші проблеми, наприклад, зі зчепленням і сигналізує про це тривожним індикатором. Велике значення для його функціонування має сам стиль керування. Не варто “зриватися” з місця, вдавлювати педаль газу в підлогу, “гнати” під гірку, різко пригальмовувати без видимої причини. “Робот” прослужить довго, якщо дбайливо з ним поводитися.

Для швидкого зчитування кодів помилок на СТО Елькарс Україна використовуються дилерські сканери. Ми маємо універсальні сканери і під кожну марку машини окремо. Роботизовані КП, які обслуговуються в центрі Елькарсу:

  1. I-Shift. Її запатентувала компанія Honda та зараз встановлює у своїх авто.
  2. MMT/FreeTronic. Розроблена компанією Toyota, що має повністю еклектичний привід. Toyota ставить таку КП на нові моделі своїх авто.
  3. Powershift Ford. Преселективна КП, перемикання швидкостей відбувається за допомогою мехатроніка та електронного БУ.
  4. Durashift. Створено Ford на основі класичної механіки. Встановлюється у Ford моделі Fiesta, Fusion та інші.
  5. Selespeed. Роботизована механічна КП, принцип управління якою гранично простий. Встановлюється Alfa Romeo, Fiat, Mazda.
  6. Easytronic. Лаконічно простий винахід – механіка з електрогідравлічним приводом. Створено Opel для своєї лінійки авто.

Тривалість та ціна ремонту АКПП залежать від марки транспортного засобу. Чим дорожче і солідніше воно буде, тим більше грошей власникові доведеться витратити на його обслуговування.

Ремонт коробок передач DSG

DSG – це преселективна роботизована КП. За надійністю її порівнюють з механікою, вона допомагає економити паливо, перемикає передачі акуратніше і швидше, ніж це може зробити досвідчений гонщик. Але вона теж ламається, зношуються її деталі.

Ознаки несправності DSG:

  • нехарактерний шум у районі трансмісії: хрускіт, скрип, скрегіт;
  • при розгоні відчуваються ривки;
  • відчуваються вібрації;
  • відбувається пробуксовка, машина погано набирає швидкість;
  • на панелі приладів спалахує тривожний індикатор, машина взагалі не заводиться.

Причини перерахованих несправностей можуть бути різними: поломка інших механізмів в автомобілі, неакуратне керування автомобілем, ДТП також може вплинути на її стан. Часта проблема – знос та невчасна заміна запчастин. У будь-якому випадку довіряти обслуговування ДСГ потрібно лише професіоналам. Ця технологія з’явилася відносно недавно, тому не всі майстри розуміють, як її діагностувати та чинити несправності.

В автосервісі Elcars ремонт має на увазі такі моменти:

  • діагностування КПП;
  • установка нового зчеплення DSG 6 та 7;
  • огляд та розбирання кожного вузла механізму;
  • консультація майстра щодо того, як продовжити термін експлуатації системи та уникнути частих проблем із нею.

Вартість ремонту автомобільної коробки передач ДСГ трохи вища, ніж інші види ККП. Це зумовлено складністю її конструкції, що ускладнює пошук несправності.

У сервісі Елькарс вартість ремонту АКПП включає діагностику, усунення поломок за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення або ручним методом, тестування після ремонту. Деталі оплачуються окремо. Якщо потрібних запчастин немає у нашому сервісі, ми самі привеземо їх у найкоротші терміни. Ви отримуєте гарантію на всі виконані послуги. Звертаючись до нас, ви отримуєте комфортне та якісне обслуговування з наданням гарантії на весь перелік виконаних робіт.

Онлайн запис на сервіс