З якого ви міста?

КиївХарків
  • Пн - Пт 9.00 - 18.00 | Сб 9.00 - 14.00
  • м. Харьков, ул. Шатілова дача 4
  • (073) 331-34-34

Диагностика и ремонт двигателя (ДВС) в Харькове

Діагностика та ремонт двигуна (ДВЗ) у Харкові

Ремонт двигуна

Назва послуги Ціна
З/в двигуна від 3250 грн
Ремонт ГБЦ від 3250 грн
Капітальний ремонт двигуна від 10840 грн
Заміна опор (подушок) двигуна від 330 грн
Заміна переднього сальника колінвалу від 650 грн
Заміна заднього сальника колінвала (при знятій КПП) від 330 грн
Зняття/установка/заміна форсунок високого тиску від 330 грн за шт
Діагностика паливних форсунок високого тиску на стенді (за 1 шт. без з/в) 440 грн
Зняття/установка/заміна ПНВТ від 820 грн
Діагностика ПНВТ на стенді (без з/в) від 1090 грн
Заміна водяного насоса (помпи) (при знятому ремені ГРМ) від 330 грн

Інші послуги Elcars автосервіса

Мотор бере на себе основне навантаження під час руху. Від його справності залежить, наскільки тихо і з якою швидкістю їздитиме машина. Робити перевірку рекомендується кожні 10 000 кілометрів пробігу. Зробити діагностику та капітальний ремонт двигуна можна у професійному автосервісі Елькарс.

Діагностика двигуна внутрішнього згоряння

Поломки бувають явними та прихованими. Явні виявляються одразу, їх легко локалізувати. Приховані можна знайти лише на СТО. Друга група є проблематичною і складною, часто усунення дефектів займає багато часу.

Своєчасна діагностика двигуна допоможе уникнути неприємностей та великих витрат. Робити її краще у спеціалізованому автосервісі, де є обладнання для тестування.

Ознаки, що вашому авто пора в автосервіс:

  • потужність транспортного засобу помітно погіршилася, довго прогрівається або довше, ніж зазвичай;
  • помітно збільшилася витрата палива;
  • на запуск йде багато часу, автомобіль відмовляється заводитися зовсім, у робочому режимі видає сторонні шуми – тріск, стукіт, свист;
  • вихлопні гази інтенсивного білого або чорного кольору;
  • машина працює нерівномірно, набирає обертів, скидає протягом усієї поїздки, немає звуку стабільно працюючого агрегату;
  • підтікання масла під капотом або прямо на ДВЗ.

Діагностика та ремонт двигуна внутрішнього згоряння займає різну кількість часу. Візуальна оцінка триває близько 30 хвилин. Усунення поломок займає близько трьох годин, якщо необхідно дозамовити запчастини або розібрати механізм, то довше.

Етапи діагностики:

  1. Зовнішній огляд. Зверху можуть бути плями олії, а це вказує на його витік. Без змащувальної рідини функціонування всієї системи неможливе. Якщо швидко не вирішити проблему, це може вилитися у велику суму. Працівник визначає причину витоку та усуває її.
  2. Контроль рівня паливно-мастильних матеріалів. Якщо рівень нижчий за норму, це вказує на витік. Іноді достатньо міняти ущільнювачі для герметизації, але в деяких випадках потрібна більш детальна перевірка.
  3. “Прослуховування”, чи не чути сторонні шуми під час запуску. Якщо такі шуми є, значить, сталося зношування якихось запчастин і їх потрібно замінити.
  4. Вібрації. Автомобіль повинен працювати тихо та без ривків. Якщо є вібрації, це вказує на несправність одного із циліндрів. Наші спеціалісти рекомендують у такому разі пройти комп’ютерну діагностику.
  5. Огляд подушки кріплення. Вони відповідають за злагоджену та синхронну роботу механізму, пригнічують вібрації. Тому ремонтник перевіряє цілісність кріплень.
  6. Перевірка вихлопних газів. Якщо цілісність системи порушена, вихлопи змінюють колір, у них збільшується концентрація шкідливих речовин.

Повний огляд допоможе швидко виявити неполадки. Також його часто замовляють у тому випадку, якщо хочуть купити старий автомобіль. Комп’ютерне тестування механізму швидко визначить можливі проблеми.

Діагностика ДВЗ за допомогою ендоскопа

Ендоскоп – прилад, з якого можна зазирнути всередину агрегату без необхідності аналізу. Ендоскоп складається із двох частин. Перша – пристрій із невеликим екраном та кнопками управління. Друга – тонкий провід, на кінці якого встановлена ​​камера та ліхтарик.

Провід запускається всередину системи, ліхтарик висвітлює невелику площу, а камера передає зображення на екран пристрою. У бензинових ДВЗ для діагностики ендоскопом потрібно викрутити свічки і запустити камеру в отвір, що утворився. У дизельних – форсунки.

Ендоскопія дозволяє провести повний внутрішній огляд без потреби розбирати корпус. Причому вся процедура займає не більше ніж 15 хвилин, автовласник може особисто подивитися, в якому стані циліндри автомобіля.

Ендоскопія незамінна для діагностування стану, а також у тому випадку, якщо потрібно купити вживану іномарку. Внутрішній стан машини покаже, як часто і як давно нею користуються, а також всі несправності.

За допомогою ендоскопу перевіряють:

  1. Хонінгування. Для того щоб зменшити площу тертя на поверхню циліндра наносяться спеціальні насічки. Вони також затримують олію. У процесі експлуатації насічки поступово стираються. Якщо хонінговка добре проглядається, все гаразд. Якщо насічки сильно згладжені, незабаром може знадобитися капремонт.
  2. Стінки циліндрів. Якщо на стінках блоку є подряпини або задираки, це вказує на явні проблеми та необхідність розбирання.
  3. Поршень на наявність сухого нагару. Сухий нагар є природним для агрегату з пробігом, а от якщо там є сліди масла, швидше за все він сильно зношений.
  4. Ступінь зносу впускних та випускних клапанів. Можна побачити стан ковпачків та наявність згорілих клапанів.

На СТО ремонт двигуна можна провести одразу після перевірки. За бажанням клієнта майстер проводить ендоскопію, а потім усуває всі знайдені проблеми. Ми надаємо гарантії на свої послуги, роботи виконуємо сумлінно.

Ремонт двигуна автомобіля в СТО Елькарс

Ремонт двигунів процес складний та трудомісткий. Після зразкової установки несправностей його знімають і розбирають. Залежно від дефекту ставляться нові:

  • кільця, вкладиші колінвала;
  • сальні клапани;
  • розподільний вал;
  • клапани;
  • гідрокомпенсатори.

Також проводиться регулювання клапанів. У деяких випадках потрібний частковий ремонт двигуна авто, а не повний. Сюди відноситься заміна шестерень розподільного валу, ланцюга ГРМ, масляного насоса та інші. При появі несправностей та частому зверненні до автосервісу деякі водії вирішують не витрачати більше часу та грошей, а купити новий мотор. Але цей вибір не завжди є правильним. Багато що залежить від кваліфікації персоналу на СТО та їх бажання зробити свою роботу добре. Звертаючись до нас, ви не зіштовхнетеся з подібними проблемами, ми виконуємо послуги так, щоб наші клієнти приїжджали до нас лише на плановий огляд.

Капітальний ремонт двигуна в Харкові

Чим відрізняється капітальний ремонт двигуна від звичайного? Капремонт – це комплекс робіт, після яких експлуатаційні показники механізму повертаються до вихідних, заводських. Це допомагає продовжити термін використання автомобіля та на деякий час забути про необхідність частих ремонтних робіт.

Коли потрібний капремонт:

  1. Під капотом чути стукіт або гучний сторонній звук. Це свідчить про зношування кривошипно-шатунного механізму.
  2. ДВЗ став “брати” багато олії. Часто це говорить про зношування або поломку клапанних маслозйомних ковпачків.
  3. Кількість вихлопних газів збільшилася.

Про необхідність “капіталки” повинен повідомити майстер після перевірки у сервісі. Ця процедура потрібна тільки в тому випадку, коли ресурс транспортного засобу вичерпаний і сенс проводити часткову заміну деталей немає.

На знос системи впливає акуратність експлуатації, якість складання на заводі та “людський фактор”, тобто наскільки постаралися самі збирачі. Транспорту, у якого регулярно проводять плановий контроль стану згідно з техкартами, рідше потрібно робити прокачування, тому що несправності не накопичуються, а вчасно усуваються.

Декілька причин для капремонту:

  1. Несвоєчасна заміна олії. Змінювати мастило потрібно регулярно, згідно з техкартами та рекомендаціями спеціаліста. Якщо ж не дотримуватися чіткого графіка, у рідині утворюється нагар і частинки металевої стружки. Крім цього вона втрачає свою пластичність та властивості. Якість змащування механізму погіршується, з’являється тертя, перегрів та передчасне зношування.
  2. Невідповідність масляного фільтра та низька якість мастила. Рідина, що заливається, повинна чітко відповідати вимогам вашого автомобіля. Фільтр також має стояти лише той, що прописаний у техкартах. Якщо фільтр не справляється зі своїм завданням і пропускає нагар, скелі, стружку, то навіть при регулярній заміні ПММ усередину потраплятиме стороннє сміття.
  3. Важкі умови експлуатації. Сильне зношування відбувається при частих вантажоперевезеннях і щоденних поїздках на далекі відстані. Також температура повітря має значення. Один запуск ДВЗ при -25 градусах на вулиці за навантаженням прирівнюється до 100 км пробігу.

Ціна капремонту двигуна залежить від складності послуги. Також значення має рік випуску та марка, як водій доглядав машину, як часто нею користувалися і в яких експлуатаційних умовах.

Проводити “капіталку” варто лише в центрі, де є необхідні інструменти, обладнання для визначення стану та можливість одразу встановити нові автодеталі. Перед початком ґрунтовної заміни механізм знімається, чиститься та промивається. Потім елементи переглядаються та перемірюються. Визначається кількість автозапчастин, які необхідно поміняти повністю.

Капремонт у СТО Елькарс складається з таких пунктів:

  • зняття агрегату, його промивання;
  • розбирання та дефектування кожного елемента;
  • механічні обробки або заміна запчастин;
  • складання агрегату;
  • заміна ременів, ланцюга ГРМ, генератора та всього навісного обладнання;
  • установка агрегату на автомобіль.

Ця послуга включає повне розбирання та перевірку. Потім ДВЗ збирається та тестується на працездатність. Усі показники мають бути в нормі. Автовласник може сам перевірити поновлення – тиха робота, без ривків, стабільний набір швидкості, вихлопи в межах норми. Тільки після цього вважатимуться, що обслуговування виконано правильно.

Ціна на капітальний ремонт двигуна у Харкові набагато нижча, ніж покупка нового “серця” для вашої машини. Встановлені на нашому СТО автозапчастини оригінальні, ви не ризикуєте отримати кота в мішку, як це часто відбувається у доморощених умільців.

Терміни виконання та гарантії на ремонт ДВЗ в СТО Елькарс

Ремонт ДВЗ – це складний процес, тому не варто звертатися до компанії, де вам обіцяють зробити все швидко. Терміни розраховуються в кожному випадку окремо, на них впливають різні фактори:

  1. Немає необхідних деталей. Замовлення доведеться чекати від кількох днів до кількох тижнів.
  2. Основна “капіталка” за наявності необхідних матеріалів та обладнання займає близько чотирьох робочих днів.
  3. “Середня капіталка” триває не більше двох днів, за наявності інструментів та автодеталей.

Це орієнтовні терміни. Після первинної оцінки моторист становитиме список рекомендованих робіт і вкаже приблизні терміни виконання.

Що стосується гарантії на послуги, то це кількість кілометрів, яку транспорт зможе пройти без ризику несправності будь-якого зміненого елемента. Стандартний період від 20000 кілометрів та більше. Можливі незначні несправності вже після 10000 кілометрів, це відбувається внаслідок притирання, але ваше авто зможе пройти набагато більшу відстань без необхідності знову звертатися до нас. Головне не забувати про плановий візит до нашого сервісу.

Ціна капітального ремонту в автосервісі Elcars

Вартість ремонту ДВЗ залежить безпосередньо від марки авто та від типу поломки. Чим ваш транспортний засіб дорожчий і солідніший, тим дорожче коштуватимуть нові запчастини. Ціна починається від 10 000 гривень.

Ми визначаємо вартість, виходячи з кількості потрібних запчастин, складності ремонтних послуг. Сюди вже включено гарантію.

Онлайн запис на сервіс