(073) 331-34-34 Подзвонити
Пн-Пт
9:00-18:00
Сб
9:00-14:00
  • Графiк роботи
    Пн-Пт з 9:00 до 18:00 Сб з 9:00 до 14:00
  • Наш автосервiс
    м. Харків, вул. Шатілова дача 4
    (073) 331-34-34 Подзвонити
  • Прокласти маршрут
    Waze Google maps
З якого ви міста?

Київ Харків

Заміна рідини ГПК у Харкові

Онлайн запис на сервіс

Заміна рідини ГПК у Харкові

Гідропідсилювач керма – система, яка знижує зусилля при повороті, забезпечує безпеку руху та дозволяє контролювати автомобіль навіть при появі проблем із покришками. Регулярне обслуговування та заміна рідини ГПК – гарантія того, що гідравліка добре працюватиме і не підведе в дорозі. Зробити це можна на СТО Елькарс під час регламентного технічного обслуговування або з появою ознак неполадок у вузлі.

Коли потрібна заміна мастила ГПК?

У процесі експлуатації масло змінює властивості, може витікати, підсихати. Тому періодично потрібно проводити діагностику та перевіряти його стан. На те, що потрібна заміна мастила ГПК, можуть вказувати такі ознаки:

  • Після певного пробігу від 30 до 100 тисяч км, що залежить від марки авто чи кожні два роки. Періодичність можна переглянути в технічній документації.
  • При купівлі автотранспортного засобу, що знаходився в експлуатації.
  • За підсумками візуального контролю, якщо засіб потемнів, змінилася його густота, з’явилися забруднення.
  • При виникненні стороннього шуму, стуку, складності з поворотом рульового колеса.
  • В рамках технічного обслуговування та ремонту гідравлічного підсилювача.

 

В аварійному режимі роблять заливку, якщо відбулася розгерметизація, вийшов із ладу гідроциліндр, насос, трубки.

Професійна заміна масла гідропідсилювача керма

У нашому автосервісі роботи виконують високопрофесійні майстри, використовуються оригінальні витратні матеріали, що гарантує високу якість техобслуговування та відсутність проблем після його проведення. Оптимальним варіантом є повне оновлення з промиванням усіх вузлів та магістралей. Процедура виконується в такому порядку:

  • Проводиться огляд та повна діагностика гідросистеми для оцінки її стану та виявлення несправностей.
  • Якщо мастильний склад за кольором, щільністю та кількістю не відповідає нормативам, його повністю відкачують. Замінюють зношені деталі.
  • Бачок та всі компоненти гідросистеми промивають.
  • Заливають новий засіб, рекомендований виробником.
  • Здійснюють прокачування для розподілу магістралями.

 

У ціну заміни рідини ГПК включається вартість всіх заходів та встановлених комплектуючих. На виконані роботи надається офіційна гарантія компанії. Час: 30 хвилин – 1 година.

Функції рідини в гідропідсилювачі керма

Крім забезпечення комфортності кермового управління, мастило виконує такі функції:

  • зволожує та змащує поверхні запчастин, що труться;
  • охолодження, відведення надлишкової теплової енергії;
  • захист компонентів від руйнівної дії корозії.

Спеціальні присадки стабілізують в’язкість та кислотний склад, попереджають утворення піни, захищають гумові деталі.

Згодом матеріал втрачає свої первісні характеристики, змінюється його консистенція, з’являються домішки, тверді мікрочастинки, що негативно позначається на захисних та охолоджуючих властивостях.

Вартість заміни рідини ГПК у Харкові на СТО Елькарс

У вартість послуг включається ціна заміни рідини гідропідсилювача керма, ремонту та інших заходів, що визначаються окремо для кожного автомобіля за результатами огляду та діагностики.

Де зробити якісну заміну мастила ГПК у Харкові?

Преміальний сервіс з обслуговування та ремонту автомобілів у центрі Харкова чекає на клієнтів з понеділка по суботу. Для попереднього запису можна зайти до нашого інтернет представництва та надіслати онлайн-заявку.

Тут також можна дізнатися, скільки коштує заміна рідини ГПК у машині конкретної моделі, а також вартість технічного обслуговування гальмівної системи та інших робіт. Записатися можна телефоном, менеджери підберуть зручний час.

Для клієнтів у нас передбачена простора і комфортна зала очікування, де можна відпочити, поки з машиною працюють автомайстри. На замовлення надається безкоштовний трансфер.